Saturday 2 January 2016

it`s 2016..

 
 
Hari ke - 3 di dalam 2016. Semua orang bersemangat dengan azam baru... Plan..plan..plan..
"Aku nak kaya dunia Akhirat" , " Aku nak bebas wang dan masa" .. it`s sound familiarkan??
takperlah saper yang tahu diam-diam ajer :)

lepak di Coffee Planet (one of my favorites place) kita mengopi disini, dah addict nak minum coffee.
Sambil minum..jari dok menggoogle mencari idea idea yang boleh digunakan.. gunakan kebolehan yang ader sebaik mungkin.. skang nie senang jer nak gain income sambil tido, shopping2 pun duit mari2 masuk poket... but it`s perlu kerja keras.. ILMU perlu ader.. bukan ilmu sekolah bertingkat2 ye.. tak sekolah pun boleh cari makan...ILMU skang FOC saje yang penting perlu bijak,rajin dan bertindak..

itu yang aku belajar dari mentor-mentor yang aku ikuti..Doakan 2016 memberi perubahan positif di dalam hidup ku..

xoxo
it`s just beautiful me

1 comment:

  1. wow..share sket ilmu mentor2 tu..hihihi..nanti aku blanja coffee planet..hehe

    ReplyDelete